Мектепішілік бақылау жоспары » Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 46-0-49
Есепші бөлімі:
+7(72778) 46-1-98
Нашар көрушілер
нұсқасы
18
март
2022

Мектепішілік бақылау жоспары

БЕКІТЕМІН

Мектеп директоры

................... Қ.Диқанбай

«.....» .............. 2021 жыл



“Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Мектепішілік бақылау 

жоспары



(Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы6 сәуірдегі №130 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 16 қыркүйек 2021жылғы №476 бұйрығы негізінде жасалған)







БЕКІТЕМІН

Мектеп директоры

................... Қ.Диқанбай

«.....» .............. 2021 жыл


“Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Мектепішілік бақылау туралы ереже


I. Жалпы ережелер

1.1. Осы Ереже басшылықтың мектепішілік бақылау өткізу мазмұны мен тәртібін реттейді. 

1.2. МІБ – білім беру үдерісінің жай-күйін, білім беру ұйымы қызметінің негізгі нәтижелерін диагностикалауға арналған басты ақпарат көзі. МІБ астарында әкімшілік мүшелерінің жетекшілік ету тәртібінде мектеп қызметкерлерінің ҚР, министрліктің, департаменттің, мектептің білім беру саласындағы заңнамалық және өзге нормативтік құқықтық актілерді ұстануын қадағалауды өткізуді көздейді. МІБ рәсімдерінен бұрын лауазымдық тұлғаларға МІБ өткізу бойынша нұсқау беріледі. 

1.3. МІБ туралы ереже оған өзгертулер мен толықтырулар енгізуге құқылы педагогикалық кеңеспен бекітіледі. 

1.4.Мақсаты:

  • білім беру саласындағы заңнаманы сақтау; 
  •  білім беру үдерісіне қатысушылардың құқықтары мен еркіндігін қорғау; 
  •  мемлекеттік саясаттың білім беру саласындағы қағидаттарын іске асыру; 
  •  мемлекеттік білім беру стандартының орындалуын бақылау; 
  •  білім беру ұйымы қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерді орындау;  
  •   оқу пәндеpiнiң оқытылу жағдайын бақылау ;
  •   оқушылаpдың ББД сапасын бақылау ;
  •  педкеңес, мәжiлiс шешiмдеpiнiң оpындалуын бақылау ;
  •  оқушылаpдың тамақтандыpуын ұйымдастыpуды бақылау;
  •   мектепте санитаpлық-гигиеналық талаптаpының оpындалуын бақылау ;
  •   оқушылаpдың медициналық тексеpуден өтуiн бақылау;
  •  кабинеттеpде қауiпсiздiк еpежелеpiнiң сақталуын бақылау ;
  •   денсаулықты сақтау және ауpулаpдың алдын алуын бақылау;
  •   білім беру үдерісінің даму үрдісіне талдау және болжау жүргізу; 
  •  мұғалімдердің шеберлігін арттыру; 
  •  мектептегі білім сапасын жақсарту; 
  •  білім беру үдерісінің даму үрдісін талдау және болжау. т.б. 

1.5.МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫҢ ОБЪЕКТІЛЕРІ:

  • Сабақ
  • Зертханалық жұмыс 
  • Сарамандық жұмыс
  • Сынып 
  • Тәрбие сағаты
  • Сынып сағаты
  • Құжаттар (ктж, қмж, электронды журнал, т,б)
  • Мұғалімдердің бірлестік отырысы, т.б.

МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫҢ СУБЪЕКТІЛЕРІ:
 
Әкімшілік бақылау – нақты жоспар бойынша әкімшілікпен тұрақты
 Ұжымдық бақылау - кәсіби пікірталасу, жұмыс жайында шығармашылық есеп беру арқылы мұғалімдер ұжымымен өткізіледі.
 Өзара бақылау - біліктіліктері тең мамандар арасында жүргізіледі, тәжірибе алмасу үшін өте тиімді.
 Қоғамдық бақылау –мектеп жайлы жұртшылықтың көзқарасын қарастыру және мектепке ата-аналар мен жұртшылықтың бағасы.
 Өзін-өзі бақылау – талап етілетін стандарт пен нормаларымен мұғалімнің қол жеткізген нәтижелерін өзіндік салыстыру.
 Оқушылық бақылау -  білім алушылардың мектеп жайлы ойын қарастыру.

1.6.МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ТҮРІ: жан-жақты(фронтальды) (педұжымның, әдістемелік бірлестіктің немесе мұғалім іс-әрекетін жан-жақты бақылауға бағытталған), тақырыптық (нақты мәселені терең бақылауға бағытталған.

1.7.МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ НЫСАНЫ: дербес (жекелік); тақырыптық; сыныптық-жалпылаушы; кешендік.

  1. Дербес (жекелік) бақылау барысында мұғалімнің заманауи педагогикалық және психологиялық ғылым жетістіктері туралы білім деңгейін, мұғалімнің кәсіптік шеберлігін; оқытудың барынша тиімді нысандарын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру деңгейін; мұғалімнің жұмыс нәтижелерін және оған жету жолдарын; мұғалімнің кәсіптік біліктілігін арттыру тәсілдерін зерделейді. 
  2. Тақырыптық бақылау мектеп қызметінің жекелеген мәселелері бойынша өткізіледі. 

      Белгiлi бip тақыpып бойынша мұғалiмнiң (сынып жетекшiсiнiң) жұмысын бақылау (оқытудың тиiмдiлiгi

      мұғалiмнiң жалпы әдiстемелiк деңгейi немесе оның қызметiн бақылау, мысалы, даpынды балалаpмен   

      жұмыс, т.б.) Бүкiл сынып оқушылаpын белгiлi бip тақыpып бойынша бақылау немесе нақты мәселе   

      жағдайын зеpттеу (мысалы, бip сыныптағы үй жұмысының көлемiн зеpттеу бойынша пән мұғалiмдеpiн 

      бақылау, т.б.) 

3.  Сыныптық-жалпылаушы бақылау  нақты сыныпта немесе параллельде жүзеге асырылады. Жеке    

     сыныптағы немесе сыныптардағы бүкіл оқу-тәрбие жұмысы кешенін зерттейді, яғни: пән мұғалімдерінің  

     қызметін; оқушылардың танымдық қызметке қосылуын; білімге қызығушылықтың қалыптасуын; өз   

     бетімен білім алуға, өзін өзі жетілдіруге, өзін өзі анықтауға сұранысын ынталандыруды; мұғалім мен   

     оқушы ынтымақтастығын; сынып ұжымындағы әлеуметтік-психологиялық ортасын.  

4.  Кешендік бақылау. Паpаллель сыныптаpдағы мәселелеp жағдайын кешендi түpде бақылау (мысалы,   

    паpаллель сынып оқушылаpының бiлiм және тәpбие деңгейi, паpаллель сыныптаpдың жетекшiлеpiнiң 

жұмыссапасыт.б)        

1.8.МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ӘДІСТЕРІ:

• байқау(бipнәpсенiмұқиятбайқауаpқылызеpттеу); 

• талдау(себептеpiн анықтаудаму тенденциясын айқындау); 

• әңгiме пiкip алмасу мақсатында бip тақыpып аясында iс жайындағы 

әңгiме); 

• құжаттаpды зеpттеу (бip нәpсенанықтаутанысу мақсатында мұқият зеpттеу

• сауалнамалаp(сұpау аpқылы зеpттеу); 

• хpонометpаж (қайталана беpетiн әpекеттеpдiң оpындалуына жiбеpiлетiн уақытты өлшеу); 

• бiлiмдауызша немесе жазбаша тексеpу (бiлiм деңгейiн анықтау мақсатындағы сынақ); 

• тестiлеу (психологиялық диагностика әдiсi); 

• опеpативтталдау (сабақты немесе өткiзiлген шаpаны аpтынша талдау). 

Мұғалімнің қызметін бақылау әдістері:

сауалнама алутестілеуәлеуметтік сауалнамақадағалауқұжаттамамен танысусабақтың өзіндік талдауын зерделеуоқушылардың қызметі туралы әңгімелесуоқушылардың оқу қызметінің нәтижелерін талқылау

Оқу қызметінің нәтижелерін бақылау әдістері: қадағалауауызша сауалнамажазбаша сауалнамабілімді жазбаша тексеру (бақылау жұмысы);  әңгімелесусауалнама алутестілеуқұжаттаманы тексеру

1.9.Орта білім беру (бастауышнегізгі орта және жалпы орта білімұйымының басшысы (директорымеңгерушісі)

Лауазымдық міндеттеріБілім беру ұйымының қызметін оның жарғысына және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес басқарады

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын педагогикалық және әдістемелік кеңеспен бірлесе отырып іске асыруды ұйымдастырады.

       Педагогикалық кеңесті басқарады

       Оқу-тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады және жетілдіреді

Білім беру қызметін ұсыну сапасына жауап береді.

Орта білім беру ұйымдарының басшысының (директорыныңоқу ісі жөніндегі орынбасары

Педагогтердің қысқа мерзімді жоспарын тексередібасшылыққа бекітуге келіседі және ұсынады

Пәндер бойынша мектеп ішілік бақылауды ұйымдастырады және іске асырадыбілімді шектеуді өткізеді

мектеп ішілік бақылаудың нәтижесі бойынша білім сапасынбөлімді және тоқсанды суммативтивті бағалауды талдайды

       Пән бойынша білімді тематикалық бақылаумен қамтамасыз етеді

       Білім алушылардың оқу жүктемесін бақылауды жүзеге асырады

1.10Барлық мамандықтардың пән мұғалімдері 

Лауазымдық міндеттеріОқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырыпбілім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім берутұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады

білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етедібілім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.

       Оқытудың жаңа тәсілдерінтиімді түрлерінәдістері мен құралдарын қолданады

       Қысқа мерзімді жоспарлардыбөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды

       Электронды журналдарды толтырады

      Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерінотбасылық-қызметтіктұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.

 Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысадыоқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.

       Әдістемелік бірлестіктердіңәдістемелік кеңестердіңжелілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады

       Білім алушылардыңтәрбиеленушілердің жеке қабілеттерінқызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді

      Арнайы (түзетубілім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырыпдамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушылардытәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.

      Кәсіби құзыреттіліктіоның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады.

Еңбекті қорғауқауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды

       Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді

       Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.  Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды

       Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді

       Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырадыБілім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім берутұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандароның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.  

1.11. МІБ қағидалары: 

МІБ мектеп директоры немесе оның тапсырмасы бойынша оның оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, әдістемелік бірлестік жетекшілері, өзге мамандар жүзеге асырады. Сарапшылар ретінде МІБ-ға қатысуға шеттегі (құзыретті) ұйымдар және жекелеген мамандар тартылуы мүмкін. Бақылау бағдарламасы нақты тексеру мәселелерін белгілейді және мектептің немесе лауазымдық тұлға қызметінің жекелеген бөлімдері бойынша қорытынды құжатты дайындау үшін мектепішілік бақылау нәтижелері жөнінде жеткілікті дәрежеде ақпараттандырылуын, салыстырылуын қамтамасыз етуі тиіс. Тақырыптық немесе кешенді тексерулердің ұзақтығы ең көбі 5 сабаққа, оқуға және өзге іс-шараларға қатыса отырып, 5–10 күннен аспауы тиіс. Сарапшылар қажетті ақпаратты сұратуға, МІБ нысанына жататын құжаттаманы зерттеуге құқылы. Жоспарлы бақылау өткізгенде айлық жоспарда бақылау мерзімдері көрсетілсе, мұғалімге қосымша ескертудің қажеті жоқ. Төтенше жағдайларда директор және оның оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары мұғалімдерге алдын ала ескерту жасамастан, олардың сабақтарына қатыса алады. Жедел тексерулер өткізгенде педагог қызметкерге кем дегенде сабаққа қатысардан 1 күн бұрын ескертіледі (шұғыл жағдайға бала құқықтарын, білім туралы заңнаманы бұзу туралы жазбаша арыз жатады). 

1.12. МІБ негіздері: 

педагог қызметкердің аттестаттауға берген өтініші; 

жоспарлы бақылау;

басқарушылық шешімдер дайындау үшін істің жай-күйін тексеру; 

білім беру саласындағы бұзулар туралы жеке және заңды тұлғалардың жүгінімдері. 

1.13. МІБ нәтижелері талдамалы анықтама, мектепішілік бақылау нәтижелері туралы анықтама, тексерілетін мәселе бойынша істің жай-күйі туралы хабарлама түрінде ресімделеді. Қорытынды материал деректерді, тұжырымдарды баяндаудан және қажет болғанда ұсынудан құралуы тиіс. Нәтиже туралы ақпарат тексеру аяқталған сәттен бастап 7 күн ішінде мектеп қызметкерлеріне жеткізіледі. МІБ қорытындылары бойынша оның нысанына, мақсаттары мен міндеттеріне қарай, сондай-ақ нақты істің жай-күйін ескере отырып педагогикалық немесе әдістемелік кеңес мәжілістері, өндірістік жиналыстар, педагогикалық құраммен жұмыс жиналыстары өткізіледі; 

жасалған ескертулер мен ұсыныстар мектеп ісінің номенклатурасына сәйкес құжаттамаға тіркеледі; 

мектепішілік бақылау нәтижелері педагог қызметкерлерді аттестаттаудан өткізгенде ескеріледі, бірақ сараптық топтың қорытынды шығаруына негіз бола алмайды. 

1.14. Мектеп директоры МІБ нәтижелері бойынша мынадай шешімдер қабылдайды: 

Сәйкес бұйрық шығару. 

Мектепішілік бақылаудың қорытынды материалдарын алқалы органмен бірге талқылау.

 Белгілі мамандарды (сарапшыларды) тарта отырып, қайта бақылау өткізу. 

Лауазымдық тұлғаларды тәртіптік жауапкершілікке тарту. 

Қызметкерлерді ынталандыру. 

Өз құзыреттілігінің шеңберіндегі өзге шешімдер. 

1.15. Оқушылардың, олардың ата-аналарының арыздарында, сондай-ақ өзге азаматтардың және ұйымдардың жүгінімдерінде және сауалдарында баяндалған деректерді тексеру нәтижелері туралы оларға бекітілген тәртіппен және белгіленген мерзімде хабарланады.


Мектепішілікбақылаужоспары
   2021-2022   оқужылы.        қараша

№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылау

мақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушы

лық

шешім

Екінші

бақылау



I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1
 
 

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың білім алуына даму бұзушылықтарын түзету және әлеуметтік бейімделуіне жағдайдың жасалуын бақылау

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының орындалуы (Қазақстан     Республикасы Білім және Ғылым минстрі 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығы)

Ерекше білім беру қажеттіліг бар балалар

жалпылама

Құжаттарын зерделеу

9-10 қараша

ДОІЖО логопед дефектолог

ДЖК-3

хаттама

1-ші жарты жылдық

Қорытынды

Педогогикалық кеңес

№3


1.2

Пәндер бойынша ҚМЖ-ның жазылу құрылымын бақылау

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Минстрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы 2021 жылғы 16 қыркүйектегі№472 бұйрығының негізге алынып орындалуы және құжаттардың біріңғай талаптарға сәйкестігі

Пән мұғалімдері

тақырыптық

Құжаттарды зерделеу, сабаққа қатысу

11-13 қараша

ДОІЖО


ДЖК-3

Хаттама, ұсыныс: қайталап зерделеу

ДЖК-4


1.3

Бөлім бойынша бақылаудың жүргізілуін бақылау

Қазақстан  Республикасы Білім және Ғылым минстрлігінің 2008 жылығы 18 наурыздағы №125 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы 2021 жылғы 28 сәуірдегі № 189 бұйрығына сәйкетігі

Пән мұғалімдері

тақырыптық

БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын талдау

24-26 қараша

ДОІЖО


ДЖК-3

Хаттама, ұсыныс: қайталап зерделеу

ДЖК-4



ІІ. Талаптарғасәйкесмектепқұжаттамасыныңжүргізілуінбақылау

2.1

Мұғалімдер мен мектеп қызметкерлерінің іс-құжаттарының жүргізілуін бақылау

Мұғалімдер мен мектеп қызметкерлерінің іс-құжаттарының талапқа сай рәсімделуін бақылау

Іс жүргізуші

тақырыптық

Құжаттарды зерттеу

15-16 қараша

ДОІЖО

ДӘІЖО

ДЖК-3


 хаттама, анықтама


 ДЖК-4



Оқушылардың іс-құжаттарының жүргізілуін бақылау

Оқушылардың  іс-құжаттарының талапқа сай рәсімделуін бақылау

Іс жүргізуші

тақырыптық

Құжаттарды зерттеу

17-18 қараша

ДОІЖО

ДӘІЖО

ДЖК-3


 хаттама, анықтама


 ДЖК-4


2.2

Күнделік кз электронды журналдың жұмысын бақылау.

Күнделік кз электронды журналдың жұмысын реттеу, талапқа сай дұрыс толтырылуын қадағалау

Пән мұғалімдері

тақырыптық

байқау

Апта сайын

ДОІЖО


ДЖК-3

анықтама

ДЖК-4






ІІІОқупроцессініңсапасынбақылау



 3.1

«Кәсіптікбизнес» пәнінініңөтілуінбақылау
 
 

Сабақ кестесінде «Кәсіптік бизнес» пәнінінің сәйкес өтілуін  бақылау

10-11 сынып


 
 


 бақылау

11-12 қараша


 ДОІЖО




 ДЖК-4


3.2

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

Оқушылардың сабаққа толық қатысуы

1-11 сынып оқушылары

ағымдағы

бақылау

күнделікті

Мектеп әкімшілігі

ДЖК-3

анықтама



3.3

1-4 сыныптардағыағылшын тілі пәнінің оқытылу сапасын  бақылау.

1-4 сыныптардағыағылшын тілі пәнінің оқытылу сапасын  

1-4 сынып оқушылары

тақырыптық


 бақылау.байқау

24-25қараша

ДОІЖО

ДӘІЖО

ДЖК-3


 хаттама, анықтама


 ДЖК-4















IV. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау




 
4.1

1 тоқсандағы оқу үлгерімі мен білім сапасы


 1 тоқсандағы оқу үлгерімі мен білім сапасын талдау,олқылықтарды анықтау

Оқу процесі

тақырыптық

бақылау

4 қараша 

ОІЖО

П.К-2

хаттама
 
 

ПК-3



 
4.2

1 тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен  пәндер


 1тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен  пәндерді бақылау


 Оқу процесі


 тақырыптық


 бақылау

2,3 апта 


 Мектеп әкімшілігі,бірлестік жетекшілері

П.К-2

хаттама
 
 


 ПК-3



V. Оқу-зерттеуқызметі

5.3

Негізгі пәндер бойынша мектепішілік олимпиада өткізілуін бақылау

Мектепішілік олимпиада өткізілуін бақылау

Оқу процесі

Жаппай 

талдау

18-19 қараша

ДӘІЖО И.Ибуллаева ДОІЖО Ж.Тасыбаева


ДЖК-3

хаттама
 
 


 
ДЖК-4



VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1
 
 

Биология пәні  сабағындағы үштілділік оқыту курстарының тиімділігі 

Биология пәні  сабағындағы үштілділік оқыту курстарының тиімділігі мен нәтижесін бақылау

9а- сынып

Тақырыптық

Сабаққа қатысу

26-қараша

ДӘІЖО И.Ибуллаева

ДЖК-3

анықтама

ДЖК-4



VIІ. Тәрбиеүрдісініңпроцесін, өткізілгеніс –шаралардыңсапасынбақылау


 7.1

1-9 сынып оқушыларының күзгі демалыс кезіндегі бос уақытының тиімді ұйымдастырылуы

1-9 сынып оқушыларының күзгі демалыс кезіндегі бос уақытының тиімді ұйымдастырылуын бақылау

1-9 сынып оқушылары

тақырыптық
 
 

бақылау

1-6 қараша

ДТІЖО

А.Давлетов

ДЖК-3

анықтама
 
 

ДЖК-4


7.2

Сынып жетекшілердің тәрбие бағыттары бойынша жүргізілген жұмыстары

Сынып жетекшілердің тәрбие бағыттары бойынша жүргізілген жұмыстарын бақылау

Сынып жетекшілер

тақырыптық

Құжаттарды тексеру

1-3 қараша

ДТІЖО

А.Давлетов

Б.Джакипова

сынып жетекшілердің ӘБ отырысы

анақтама




VIIІ.Материалдық-техникалықбазаныңнығаюынбақылау


 
8.1

Техника қауіпсіздігі бойынша ақылы  кабинеттердің жағдайлары

Техника қауіпсіздігі бойынша ақылы  кабинеттердің жағдайларын тексеру

Ақылы кабинеттер
 
 

жаппай
 
 

Құжаттарды тексеру
 
 

29-қараша

ДӘІЖО И.Ибуллаева

ӘБ отырысы

анықтама
 
 


 
 


Мектепішілікбақылаужоспары
    2021-2022  оқужылы.        желтоқсан

№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылау

мақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушы

лық

шешім

Екінші

бақылау



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10



I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1

Өзін өзі тану пәні бойынша ҚМЖ-ның жазылу құрылымын бақылау

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының орындалуы (Қазақстан  Республикасы Білім және Ғылым минстрі 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығы)




3-желтоқсан

ДӘІЖО И.Ибуллаева


ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5


1.2

Тегін  ыстық тамақ ішетін оқушылардың құжаттарының рәсімделуін бақылау

Қазақстан Республикасы Үкіметінің2008 жылығы 25-қаңтардағы № 64 қаулысының орындалуы 

Оқу-тәрбие процессінің қажетті жағдайлармен қамтамасыз етілуі

жаппай

Құжаттарды тексеру

9- желтоқсан

Әлеументтік педагог

Т. Тепеев

ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5









1.3

Қазақстан Республикасындағы Тіл туралы Заңның орындалуын бақылау 

Қазақстан Республикасындағы Тiл туралы 1997 ж. 11 шiлдедегі № 151-I (Қазақстан Республикасының Заңы 2008.21.11 өз герісімен) Заңының талаптарының оырндалуын бақылау

Мектеп құжаттары

Тақырыптық жалпылаушы

Құжаттарды тексеру, сыныптар мен залдардың безендірілуін тексеру

20 -21 желтоқсан

Тіл қоғамының мүшелері

ПК-3

Анықтама, ұсыныстар

ДЖК-7



ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау

2.1

Күнделік кз электронды журналдың жұмысын бақылау.

Күнделік кз электронды журналдың жұмысын реттеу, талапқа сай дұрыс толтырылуын қадағалау

Пән мұғалімдері

тақырыптық

байқау

Апта сайын

ДОІЖО

Ж.Тасыбаева

ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5



2.2

Мұғалімдердің босатылған және ауыстырылған журналдары

Мұғалімдердің босатылған және ауыстырылған журналдарының дұрыс жүргізілуін бақылау

Оқу –тәрбие процессі

тақырыптық

құжат

21-желтоқсан

ДОІЖО Ж.Тасыбаева

ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5



ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау

3.1

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

Оқушылардың сабаққа толық қатысуы

1-11 сынып оқушылары

ағымдағы

бақылау

күнделікті

Мектеп әкімшілігі

ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5


3.2

5-7 сыныптардағы элективті курстардың өтілуі

5-7 сыныптардағы элективті курстардың өтілуін бақылау

5-7 сыныптар

тақырыптық

Сабаққа қатысу

11-12 желтоқсан

Мектеп әкімшілігі

ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5


3.3

Қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстары

Қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстарын бақылау

11 сыныптар

жаппай

Сабаққа қатысу

18-19 желтоқсан

ДОІЖО Ж.Тасыбаева

Мектеп әкімшілігі

ДЖК-4

анықтама

ДЖК-5



2-4 сынып оқушыларының оқу жылдамдығы

2-4 сынып оқушыларының оқу жылдамдығын бақылау

2-4 сыныптар

тақырыптық

Сабаққа қатысу

27-28 желтоқсан


 ДОІЖО Ж.Тасыбаева


ДЖК-4

анықтама
 
 


 ДЖК-5



IV. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау


 4.1

Біліміндегі олқылығы бар оқушыларға өткізілетін концультациялардың кестесі 

Біліміндегі олқылығы бар оқушыларға өткізілетін концультациялардың кестесі бойынша бақылау

мұғалімдер

Тақырыптық

Сабаққа қатысу

10-желтоқсан

ДОІЖО Ж.Тасыбаева

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5


4.3

1- жарты жылдықтағы білімдегі олқылығы бар оқушылармен жүргізілген жұмыстарының есебі

1- жарты жылдықтағы білімдегі олқылығы бар оқушылармен жүргізілген жұмыстарының есебін қарау

мұғалімдер

тақырыптық

Жедел талдау

21-желтоқсан

Мектеп әкімшілігі

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5



V. Оқу-зерттеуқызметі

5.1

Үш тұғырлы тіл жобасының жүргізілуі

Үш тұғырлы тіл жобасының жүргізілуін бақылау

Мұрагер пән бірлестігі

жалпылама

Жобаға қатысу, құжаттарды зерделеу

15-желтоқсан

Пән бірлестік мұғалімдері

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5


5.2

«Жас ғалым» дарынды оқушылар клубының жұмысы

«Жас ғалым» дарынды оқушылар клубының жұмысын, құжаттарын бақылау

Клуб мүшелері

жалпылама

Оқушы жұмыстарын зерделеу


25-желтоқсан

Жетекші

Пед. Ұйымдастырушы

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5



VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1

«Мұрагер» пән бірлестігінің апталығы

«Мұрагер» пән бірлестігінің апталығының ұйымдастырылуын бақылау

Бірлестік мұғалімдері

тақырыптық

Сабақтарға қатысу

6-11 желтоқсан

Мектеп әкімшіліг

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5



VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

7.1

Жаңа Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие

Жаңа Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу және   құқықтық тәрбие  бағыты бойынша сынып жетекшілердің жұмысын бақылау

Тәрбие процессі

тақырыптық

Тәрбие сағаттарына қатысу, құжаттарын тексеру

20-желтоқсан

ДТІЖО

Давлетов А

Джакипова Б

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5



VIIІ.Материалдық-техникалықбазаныңнығаюынбақылау

8.1

Химия кабинетіндегі мүліктің сақталуы және санитарлық гигиеналық талаптар

Химия кабинетіндегі мүліктің сақталуы және санитарлық гигиеналық талаптардын орындалуын бақылау

Кабинет жетекшісі

жалпылама

Жабдықталуын тексеру

28-желтоқсан

ДӘЖО 

Ибуллаева И

ДШІЖО

Наманов А

ДЖК-4

анықтама
 
 

ДЖК-5

















Қаңтар

№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылаумақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушылықшешім

Екіншібақылау



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10



I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1

Мектепалды даярлық топ білім алушыларының "Қатынас" білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған оқу қызметінің орындалуын бақылау 

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының орындалуы (Қазақстан  Республикасы Білім және Ғылым мин 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығы)

МАД топ білім алушылары

Тақырыптық 

Сабақтарға қатысу

17-18

қаңтар

ДОІЖО Тасыбаева Ж

ДЖК-6

Аналитикалық талдау, ұысыныстар

ДЖК-7


1.2

Шағын орталық тәрбиеленушілерінің Коммуникативтік-тілдік дағдылардың қалыптасуын бақылау

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының орындалуы (Қазақстан  Республикасы Білім және Ғылым мин 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығы)

Шағын ораталық тәрбиеленушілері

тақырыптық

Сабақтарға қатысу

19-20

қаңтар

ДОІЖО Ибуллаева И

ДЖК-6

Аналитикалық талдау ұсыныстар

ДЖК-7



ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау

2.2

Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп қызметкерлеріне кіріспе нұсқау беру жұмысын бақылау

ҚТ бойынша журналдардың дұрыс рәсімделуін тексеру 

???

тақырыптық

Құжаттарды тексеру

11 қаңтар

ДТІЖО Давлетов А

ДЖК-6

Анықтама 

ДЖК-7



ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау

3.1

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

Оқушылардың сабаққа толық қатысуы

1-11 сынып оқушылары

ағымдағы

бақылау

күнделікті

Кезекші мектеп әкімшілігінің мүшесі

ДЖК-6

Ақпараттық карта

ДЖК-7


3.3

1-4 сыныптардағы орыс тілі  пәнінің оқытылу сапасын  бақылау.

1-4 сыныптардағы орыс тілі  пәнінің оқытылу сапасын  бақылау

1-4 сынып оқушылары

тақырыптық


 бақылау.байқау

17-21 қаңтар

ДОІЖО

ДӘІЖО

ДЖК-6


 хаттама, анықтама


 ДЖК-7


3.2

8-11 сыныптардағы элективті курстардың өтілуін бақылау

8-10 сыныптардағы элективті курстардың өтілуін бақылау

8-10 сыныптар

Тақырыптық 

Сабаққа қатысу

18-19

қаңтар

Мектеп әкімшілігі

ДЖК-6

анықтама

ДЖК-7


3.3

«Жаһандық құзіреттілі» курстарының оқытылу сапасын бақылау

«Жаһандық құзіреттілік» курстарын оқыту кезіндегі мұғалімдердің тиімді-әдіс тәсілдерді пайдалану сапасын бақылау

5-9

сыныптар

Тақырыптық жалпылама

Сабақтарға қатысу,

24-28 қаңтар 

ДОІЖО Тасыбаева

Пед.ұйымдастырушы Камалова Г

ДЖК-6

Аналитикалық талдау

ДЖК-7



IV. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау

4.1

1жартыжылдықтағы оқу үлгерімі мен білім сапасын талдау

1 жартыжылдықтағы оқу үлгерімі мен білім сапасын талдау, олқылықтарды анықтау

Оқу процесі

тақырыптық

бақылау

5- қаңтар

ОІЖО Тасыбаева Ж

П.К-3

хаттама
 
 

ПК-4



 
4.2

1-жартыжылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен     пәндердің оқыту сапасын бақылау (1-жартылжыдық қорытындысы талдау арқылы төмен сапа көрсеткен пәндер анықталып, әр пән үш күннен бақылауға қойылады)

1-жартыжылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен  пәндердің мұғалімдерінің оқыту сапасын бақылау     бақылау

Оқыту процесі

Пәндік-жалпылаушы бақылау

Бақылау/байқау, сабақтарға қатысу

2,3 апта 

Мектеп әкімшілігі,бірлестік жетекшілері

П.К-4

хаттама
 
 

ПК-5



V. Оқу-зерттеуқызметі

5.1

Химия, физика биология пәндерінен зертханалық, сарамандық, бақылау жұмыстарының орындалуы

Зертханалық, сарамандық, бақылау жұмыстарының орындалуын тексеру

7-10 сынып оқушылары

Тақырыптық 

Бақылау/байқау, сабақтарға қатысу

22-23 қаңтар

ДОІЖО Тасыбаева Ж

Бірлестік жетекшілері

ДЖК-6

Анықтама 



5.2

“Логикалық STEM” жобасының жүргізілуін бақылау

Білім алушылардың PISA халықаралық зерттеу аясында математикалық  және жаратылыстану бағытындағы логикалық тапсырмаларды шешу қабілеттерін арттыру мақсатында жүргізілетін жоба жұмыстарының жүргізілуі мен құжаттарын  бақылау

8-11 сынып оқушылары, пән мұғалімдері

тақырыптық

Жобаға қатысу, құжаттарды тексеру

24 қаңтар

ДОІЖО Тасыбаева Ж

Пед. Ұйымдастырушы Камалова Г

ДЖК-6

Анықтама , ұсыныстар




VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1

“Тәлімгерлер мектебі” қоғамдастығының жұмысын бақылау 

Мұғалімдердің құзіреттіліктерін арттыруға әдістемелік көмек беру мақсатында құрылған “Тәлімгерлер мектебі” қоғамдастығының жұмысын бақылау, құжаттарын сараптау 

Қоғамдастық мүшелері

Тақырыптық 

Семинар өткізу, құжаттарды тексеру

22-қаңтар

ДӘІЖО Ибуллаева И

Қоғамдастық жетекшісі Имирова К

ӘБО

Анықтама , ұсыныстар



6.2

Біліктілік арттыруға өтініш берген мұғалімдердің кәсіби деңгейлерін бақылау

Педагог мамандардың аттестаттауға дайындық құжаттарын тексеру, сабақтарына қатысу арқылы кәсіби деңгейлерін бақылау

Аттестатталушы мұғалімдер

Жалпылама тақырыптық

Сабаққа қатысу

26-28 қаңтар

И.Ибуллаева

, комиссия мүшелері

ПК № 4

анықтама




VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

7.1

Рухани адамгершілік тәрбие бағыты бойынша жүргізілетін жұмыстарды бақылау

Рухани адамгершілік тәрбие бағыты бойынша  сынып жетекшілердің жұмысын бақылау, 

Тәрбие процессі

тақырыптық

Тәрбие сағаттарына қатысу, құжаттарын тексеру

20-қаңтар

ДТІЖО

Давлетов А

Джакипова Б

ДЖК-5

анықтама
 
 



7.2

“Отбасы-мектеп” жобасының жұмысты бақылау

Ата аналармен бірлікте өткізілетін  жұмыстарды     бақылау, жиналыстар өткізу

Тәрбие процесі

Тақырыптық 

Жиналыстарға қатысу,хаттамаларды тексеру

11-14 қаңтар

ДТІЖО

Давлетов А

Джакипова Б

ДЖК-5

анықтама
 
 




VIIІ.Материалдық-техникалық базаның нығаюын бақылау

8.1

Инвентаризация жұмысының қорытындысын бақылау

Мектеп мүлкінің жай күйін тексеру, түгендеу жұмыстарының қорытындысын қарау

Мектеп мүлкі

Жалпылама 

Құжаттарды тексеру, мүліктерді түгендеу

29-31 қаңтар

ДШІЖО Наманов А

ДЖК-6

АКТ




















Ақпан


№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылаумақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушылықшешім

Екіншібақылау



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10



I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1

Қазақстан Республикасындағы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы  Заңының орындалуын бақылау 

«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V(2020.19.12. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)  Заңының талаптарының орындалуын бақылау

Мектеп құжаттары

Тақырыптық жалпылаушы

Құжаттарды тексеру, мониторинг жасау

1-3 ақпан

Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу кеңесінің мүшелері,

ДТІЖО Даулетов А

ДЖК-7

Анықтама, ұсыныстар

ДЖК-8


1.2

Биология, "Химия, Физика, География пәнмұғалімдерінің Қысқа мерзімді жоспарларының жазылу құрылымын бақылау

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы 2021 жылғы 16 қыркүйектегі№472 бұйрығының негізге алынып орындалуы және құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігі

Биология, "Химия, "Физика, Географияпән мұғалімдері 

тақырыптық

Құжаттарды зерделеу, сабаққа қатысу

3-5 ақпан

ДОІЖО Тасыбаева Ж

ДӘІЖО Ибуллаева И


ДЖК-6

Хаттама, ұсыныс: қайталап зерделеу

ДЖК -7



Математика, информатика пәнмұғалімдерінің Қысқа мерзімді жоспарларының жазылу құрылымын бақылау

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы 2021 жылғы 16 қыркүйектегі№472 бұйрығының негізге алынып орындалуы және құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігі

Математика, информатикапән мұғалімдері 

тақырыптық

Құжаттарды зерделеу, сабаққа қатысу

7-9 ақпан

ДОІЖО Тасыбаева Ж

ДӘІЖО Ибуллаева И


ДЖК-6

Хаттама, ұсыныс: қайталап зерделеу

ДЖК-7



ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау

2.1

Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорының тиімді жұмсалуы туралы құжаттарды бақылау

Аз қамтылған отбасы балаларына көмек көрсету, ыстық тамақ, киім-кешек, қала сыртындағы лагерге бөлінген қаржының есебін алу

Тәрбие саласы

тақырыптық

Құжаттарды тексеру

10 ақпан

Комиссия мүшелері

ДТІЖО Джакипова Б

ДЖК-6

Анықтама

ДЖК-7


2.2

Алфавиттік кітап, келген және кеткен оқушыларды есепке алу журналының жүргізу сапасын бақылау

Мектеп құжаттамаларының талапқа сай жүргізілуін бақылау

Іс жүргізуші

тақырыптық

Құжаттарды тексеру

28-ақпан

ДОІЖО Тасыбаева Ж

Комиссия мүшелері

ДЖК-6

Анықтама 

ДЖК-7



ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау

3.1

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

Оқушылардың сабаққа толық қатысуы

1-11 сынып оқушылары

ағымдағы

бақылау

күнделікті

Кезекші мектеп әкімшілігінің мүшесі

ДЖК-6

Ақпараттық карта

ДЖК-7


3.3

1-4 сыныптардағы ағылшын тілі тілі  пәнінің оқытылу сапасын  бақылау.

1-4 сыныптардағы ағылышн тілі  пәнінің оқытылу сапасын  бақылау

Ағылышн тілі пән мұғалімдері

тақырыптық

бақылау.байқау

11-15 ақпан

ДОІЖО Тасыбаева Ж

ДӘІЖО Ибуллаева И

ДЖК-6

Аналитикалық талдау


 ДЖК-7


3.2

5-10 сыныптардағы ағылшын тілі  пәнінің оқытылу сапасын  бақылау.

5-10 сыныптардағы ағылшын тілі тілі  пәнінің оқытылу сапасын, пән мұғалімдерінің тиімді әдіс тәсілдерді қолдану деңгейін     бақылау.

Ағылышн тілі пән мұғалімдері

Тақырыптық жалпылама

Сабақтарға қатысу,

16-18 ақпан

ДОІЖО Тасыбаева


ДЖК-6

Аналитикалық талдау

ДЖК-7



Мектептегі мүмкіндігі шектеулі балалар жұмысы 

Мектептегі мүмкіндігі шектеулі балалар жұмысын бақылау 

Пән мұғалімдері 

Тақырыптық 

Сабақтарға қатысу 

Ақпан 

М.Кенжебаева 

ДЖК-7

Анықтама 




IV. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау

4.1

1-жартыжылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен     пәндердің оқыту сапасын бақылау 1- жартыжылдық қортындысын талдау арқылы төмен сапа көрсеткен пәндер анықталып, кесте бойынша бақылауға қойылады)

1-жартыжылдық қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен  пәндердің мұғалімдерінің оқыту сапасын бақылау  

Оқыту процесі

Пәндік-жалпылаушы бақылау

Бақылау/байқау, сабақтарға қатысу

2,3 апта 

Мектеп әкімшілігі,бірлестік жетекшілері

П.К-4

хаттама
 
 

ПК-5



 
4.2

Біліміндегі олқылығы бар оқушыларға өткізілетін концультациялардың кестеге сәйкес өтілуін бақылау

Біліміндегі олқылығы бар оқушыларға өткізілетін сабақтардың концультациялардың кестесіне сәйкес, талапқа сай өтілуін  бақылау

мұғалімдер

Тақырыптық

Сабаққа қатысу, құжаттарды тексеру

21-25 ақпан

ДОІЖО Ж.Тасыбаева

ДЖК-6

анықтама
 
 

ДЖК-7



V. Оқу-зерттеуқызметі

5.1

“Тарих  тағылымы” жобасының жүргізілуін бақылау

Білім алушылардың тарихи оқиғаларды есте сақтау қабілеттерін арттыру мақсатында жүргізілетін Тарих тағылымы жобасының жүргізілуі мен құжаттарын бақылау

8-11 сынып оқушылары, пән мұғалімдері

тақырыптық

Жобаға қатысу, құжаттарды тексеру

23-24 ақпан

ДОІЖО Тасыбаева Ж

Пед. Ұйымдастырушы Камалова Г

ДЖК-6

Анықтама , ұсыныстар




VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1

LessonStudy” зерттеу топтарыныңм   жұмысын бақылау 

Мұғалімдердің құзіреттіліктерін арттыру,  ынтымақтаса отырып білім жетілдіру  мақсатында құрылған зерттеу топтарының жұмысын бақылау

Топ мүшелері

Тақырыптық 

Семинар өткізу, құжаттарды тексеру

7-9ақпан

ДӘІЖО Ибуллаева И

Топ жетекшілері

ӘБО

Анықтама , ұсыныстар




VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

7.1

Рухани адамершілік тәрбие бағыты бойынша жүргізілетін жұмыстарды бақылау

Рухани адамершілік тәрбие бағыты бойынша  сынып жетекшілердің жұмысын бақылау, 

Тәрбие процессі

тақырыптық

Тәрбие сағаттарына қатысу, құжаттарын тексеру

25-28 ақпан

ДТІЖО

Давлетов А

Джакипова Б

Сынып  жетекшілер бірлестігінің отырысы 

анықтама
 
 



7.2

Ұлдармен және қыздармен жүргізілетін  жұмысты бақылау

Ата-аналармен байланысты бақылау, жиналыстар өткізу

Тәрбие процесі

Тақырыптық 

Жиналыстарға қатысу,хаттамаларды тексеру

22-24 ақпан

ДТІЖО

Давлетов А

Джакипова Б

Сынып  жетекшілер бірлестігінің отырысы

анықтама
 
 




VIIІ.Материалдық-техникалық базаның нығаюын бақылау

8.1

Шағын орталық тәрбиеленушілеріне арналған жатын, ойын бөлмелерінің жай күйін бақылау

Шағын орталық тәрбиеленушілеріне арналған жатын, ойын бөлмелерінің жай күйін бақылау, тексеру

Мектеп мүлкі

Жалпылама 

Құжаттарды тексеру, мүліктерді түгендеу

29-31 қаңтар

ДШІЖО Наманов А

ДЖК-6

АКТ

ДЖК-7





























Наурыз 


№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылаумақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушылықшешім

Екіншібақылау


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1

Бала құқықтары туралы Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы  

Бала құқықтары туралы Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңының орындалуы   

Мектеп құжаттары

жалпылау

Құжаттарды тексеру

15-16 наурыз

ДТІЖО 

А.Давлетов 

Б.Джакипова 

Т.Тепеев 

ДЖК-8

Анықтама

ДЖК-9


ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау

2.1

Қамқоршылық кеңес жұмысы

Қамқоршылық кеңесі жұмысының жүргізілуін бақылау 

Тәрбие саласы

тақырыптық

Құжаттарды тексеру

3-наурыз 

Комиссия мүшелері

ДТІЖО А.Давлетов 

ДЖК-7

Анықтама



ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау

3.1

Қосымша білім беруді ұйымдастыру 

Үйірмелер, спорт секцияларының жұмыстарын бақылау 

8-11    сынып оқушылары

тақырыптық

Құжат тексеру

3-4 наурыз

ДОІЖО Ж. Тасыбаева 

Пед. Ұйымдастырушы Г. Камалова 

ДЖК-7

Анықтама , ұсыныстар



IV. Білімнің олқылықтарын толтыру және төмен көрсеткіштермен жұмыс істеу бойынша жұмыстарды бақылау

4.1

3- тоқсандағы     білімдегі олқылығы бар оқушылырмен жүргізілген жұмыстарының есебі

3-тоқсандағы білімдегі олқылығы бар оқушылырмен жүргізілген жұмыстарының есебін қарау

мұғалімдер

тақырыптық

Жедел талдау

29 наурыз

Мектеп әкімшілігі

ПК-4

анықтама
 
 



V. Оқу-зерттеуқызметі

5.1

«Зерде»  әдеби оқу жұмысы

«Зерде» әдеби оқу жұмысын бақылау

Бірлестік мүшелері

жалпылама

Оқушы жұмыстарын зерделеу

15-наурыз

пән мұғалімі

ДЖК-7

анықтама
 
 

ДЖК-8


VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1

Бастауыш сыныпта өткізілетін орыс тілі пәнінің  білім сапасын, сабақ өтілуін бақылау

Мұғалімдердің құзіреттіліктерін артыру,  ынтымақтаса отырып білім жетілдіру  мақсатында құрылған зерттеу топтарының жұмысын бақылау

Оқу процессі

Тақырыптық 

Құжат тексеру

9-11наурыз

ДӘІЖО Ибуллаева И

Топ жетекшілері

ӘБО

Анықтама , ұсыныстар



VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

7.1

«Кәсіптік бағдар» мектеп оқушылары арасында кәсіптік бағдар бойынша атқарылған жұмыстар 

«Кәсіптік бағдар» мектеп оқушылары арасында кәсіптік бағдар бойынша атқарылған жұмыстарды қадағалау 

Тәрбие процессі

тақырыптық

Құжаттарын тексеру-

14-15 наурыз

ДТІЖО

Давлетов А

Джакипова Б

9-11 сынып жетекшілер отырысы 

анықтама
 
 



VIIІ.Материалдық-техникалық базаның нығаюын бақылау

8.1

Мектептегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін бейне бақылау жүйесінің жұмысын бақылау

Мектептегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін бейне бақылау жүйесінің жұмысын бақылау, тексеру

Мектеп мүлкі

Жалпылама 

Құжаттарды тексеру, мүліктерді түгендеу

30-31 наурыз

ДШІЖО Наманов А

ДЖК-7

АКТ

ДЖК-8














Сәуір 


№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылаумақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушылықшешім

Екіншібақылау


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы 

Аралық және қорытынды аттестаттауды бақылау 

Пән мұғалімдері

тақырыптық

Емтихан материалдары 

7-8 сәуір 

ДОІЖО


ДЖК-9

Хаттама, ұсыныс: қайталап зерделеу

ДЖК-10


ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау

2.1

Қызметкерлерге санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау туралы нұсқама беру жұмысын бақылау

Нұсқама өткізу журналының дұрыс жүргізілуін тексеру

Мектеп медбикесі

тақырыптық

Құжаттарды тексеру

21 сәуір 

ДТІЖО Джакипова Б

ДЖК-9

Анықтама

ДЖК-10


ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау

3.1

Қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру 

Қорытынды аттестаттауды ұйымдастыруды бақылау 

9-11 сынып оқушылары

ағымдағы

бақылау

4-6 сәуір 

ДОІЖО

Ж.Тасыбаева

ДЖК-8

Анықтама 

ДЖК-9


IV. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау


 
4.1

Біліміндегі олқылығы бар оқушыларға өткізілетін консультациялардың кестеге сәйкес өтілуін бақылау

Біліміндегі олқылығы бар оқушыларға өткізілетін сабақтардың консультациялардың кестесіне сәйкес, талапқа сай өтілуін  бақылау

мұғалімдер

Тақырыптық

Сабаққа қатысу, құжаттарды тексеру

11-13 мамыр

ДОІЖО Ж.Тасыбаева  

И. Ибуллаева

ДЖК-9

анықтама
 
 

ДЖК-9


V. Оқу-зерттеуқызметі

5.1

Дебаттық клубтың жұмысы 

Дебаттық клуб жұмысын бақылау 

Клуб жетекшісі 

Тақырыптық 

Бақылау 

7-8 сәуір 

Педагог ұйымдастырушы 

ДЖК -8

Анықтама 

ДЖК-9


VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1

Мұғалімдердің биология, география пәнінен өз ара сабаққа қатысуын бақылау

Мұғалімдердің құзіреттіліктерін артыру,  ынтымақтаса отырып білім жетілдіру  мақсатында құрылған зерттеу топтарының жұмысын бақылау

Бірлестік мұғалімдері

Сабаққа қатысу

тақырыптық

13-15сәуір

ДӘІЖО Ибуллаева И

Топ жетекшілері

ӘБО

Анықтама , ұсыныстар



VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

7.1

Оқушылар арасында патриоттық тәрбие беру жұмыстарының жүйелігі 

Оқушылар арасында патриоттық тәрбие беру жұмыстарының жүйелігін бақылау 

Тәрбие процессі

тақырыптық

Тәрбие сағаттарына қатысу, құжаттарын тексеру

18-19 сәуір

ДТІЖО

А.Давлетов 

Джакипова Б

ДЖК-9

анықтама
 
 



VIIІ.Материалдық-техникалық базаның нығаюын бақылау

8.1

Ақылы кабинеттердегі  оқу әдістемелік құралдарына, оқу-көрнекі құралдарына  қажеттілігін анықтау. 

Ақылы кабинеттердегі     оқу әдістемелік құралдарына, оқу-көрнекі құралдарына  қажеттілігін анықтау, бақылау

Кабинет жетекшісі

жалпылама

Жабдықталуын тексеру

20 мамыр

ДӘЖО Ибуллаева И

ДШІЖОНаманов А

ДЖК-8

анықтама
 
 

ДЖК-9














Мамыр  


№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылаумақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушылықшешім

Екіншібақылау



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10



I. Нормативтікқұжаттардыңорындалуынбақылау

1.1

«Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 

«Педагог мәртебесі туралы» Заңының орындалуын бақылау 

Мектеп құжаттары 

Тақырыптық 

Бақылау 

20 мамыр 

М.Камаев 

Д.Давлетов 

Ж.Тасыбаева 

ДЖК-9

Анықтама 




ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау

2.1

Күнделік кз электронды журналдың жұмысын бақылау.

Күнделік кз электронды журналдың жұмысын реттеу, талапқа сай дұрыс толтырылуын қадағалау

Пән мұғалімдері

тақырыптық

байқау

Апта сайын

ДОІЖО

Ж.Тасыбаева

ДЖК-9

анықтама

ДЖК-10




ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау

3.1

2жартыжылдықтағы оқу үлгерімі мен білім сапасын талдау

2 жартыжыдықтағы оқу үлгерімі мен білім сапасын талдау, олқылықтарды анықтау

Оқу процесі

тақырыптық

бақылау

25-мамыр 

ОІЖО Тасыбаева Ж

П.К-5

хаттама
 
 




IV. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау

4.1

7-8-сынып Қазақ тілі мен  әдебиетіпәндерінің оқытылуын  бақылау

3-тоқсандағы білімдегі олқылығы бар оқушылырмен жүргізілген жұмыстарының есебін қарау

Оқу процесі

Жаппай 

талдау

12-13 мамыр

ДӘІЖО И.Ибуллаева ДОІЖО Ж.Тасыбаева

ДЖК-9

хаттама
 
 


 
 



V. Оқу-зерттеуқызметі

5.1

“Логикалық STEMM” жобасының жүргізілуін бақылау

Білім алушылардың тарихи оқиғаларды есте сақтау қабілеттерін арттыру мақсатында жүргізілетін Тарих тағлымы жобасының жүргізілуі мен құжаттарын бақылау

8-11 сынып оқушылары, пән мұғалімдері

тақырыптық

Жобаға қатысу, құжаттарды тексеру

17-18 vfvsh

ДОІЖО Тасыбаева Ж

Пед. Ұйымдастырушы Камалова Г

ДЖК-6

Анықтама , ұсыныстар




VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

6.1

Біліктілік арттыруға өтініш берген мұғалімдердің кәсіби деңгейлерін бақылау

Педагог мамандардың аттестаттауға дайындық құжаттарын тексеру, сабақтарына қатысу арқылы кәсіби деңгейлерін бақылау

Аттестатталушы мұғалімдер

Жалпылама тақырыптық

Сабаққа қатысу

26-28 мамыр

И.Ибуллаева

, комиссия мүшелері

ПК № 4

анықтама




VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

7.1

Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастырылуы 

Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастырылуын бақылау 

Тәрбие процессі 

Тақырыптық 

Байқау 

Мамыр 

Б.Джакипова 

А.Давлетов 

Пк №4

Анықтама 




VIIІ.Материалдық-техникалық базаның нығаюын бақылау

8.1

Мектепті жөндеу жұмыстарын дайындықты ұйымдастыру 

мектепті жөндеу жұмыстарын ұйымдастыруды бақылау 

Мектеп мүлкі

Жалпылама 

Құжаттарды тексеру, мүліктерді түгендеу


ДШІЖО Наманов А

ДЖК-6

АКТ

ДЖК-7


8.2

Логопед кабинетінің жабдықталуы 

Логопед кабинетінің жабдықталуын бақылау 

Мектеп мүлкі 

Жалпылама 

Мүліктерді түгендеу 


М.Кенжебаева 

ДЖК-7

АКТ