Логопед жылдық жоспар
Педагог-логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.
Педагог-логопедтің міндеттері:
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп логопедиялық тексеруден өткізу;
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда логопедиялық қолдау көрсету.
- Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде психологиялық-педагогикалық қолдау (сөйлеу тілінің дамуы және сөйлеу дағдыларының қалыптасуы) бойынша кеңес беру.
Педагог-логопедтің жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Оқушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.
р/с | Іс-шаралар | Орындау мерзімдері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары | ||
I.Ұйымдастырушылық жұмыс | ||||||
1.1 | Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау
| Тамыз Қыркүйек | Педагог-логопед |
| ||
Жылдық жұмыс жоспары | Қыркүйек | Педагог-логопед | Жұмыстың жылдық жоспары | |||
Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру | Қыркүйек | Педагог-логопед | Оқушылар тобының тізімі | |||
Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:
| Қыркүйек және жыл бойы | Педагог-логопед |
| |||
Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу | Мамыр | Педагог-логопед | Жылдық рефлексиялық есеп | |||
II. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау | ||||||
Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:
| Қыркүйек | Педагог-логопед Арнайы педагог Педагог-психолог |
| |||
Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау | Қыркүйек | Педагог-логопед Арнайы педагог Педагог-психолог | Оқушылардың мінездемесі (форма 4) | |||
Оқушылармен жұмысты жоспарлау:
| Қыркүйек | Педагог-логопед |
| |||
Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау | Жыл бойы | Педагог-логопед |
| |||
Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу | Жыл бойы | Педагог-логопед | Хаттама | |||
III. Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау | ||||||
Жеке және топтық сабақтарды өткізу | Жыл бойы | Педагог-логопед | Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары | |||
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау | Жыл бойы | Педагог-логопед |
| |||
IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет | ||||||
Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) | Педагог-логопед | Кеңесті тіркеу журналы | ||||
Мұғалімдерге жеке кеңес беру | Педагог-логопед | Кеңесті тіркеу журналы | ||||
V.Өзін-өзі дамыту | ||||||
Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу | Жыл бойы | Педагог-логопед | ||||
Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру | Жыл бойы | Педагог-логопед | Сертификат | |||
Педагог-логопед: М.Қ. Кенжебаева