Психологтың жұмыс жоспары
«Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі
2022-2023 оқу жылында педагог-психологтың атқарылатын жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты: «Оқушылардың әр жас сатысында тұлғалық дамытуын, өзіндік дамытуындағы мүмкіндіктерін қалыптастыру».
Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:
- Әр баланың толық психологиялық және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін психологиялық ахуал туғызу.
- Оқушыларға, ата-аналарға, мұғалімдерге психологиялық көмекті, қолдауды дер кезінде көрсету;
- Оқушылардың өзіндік дамуымен өзін-өзі тану үшін педагогикалық ұжымға жағдай жасау;
- Тұлғалық-бағдарлы оқыту және оқушылардың өзін-өзі дамытуы;
- Балалардың барлық жас ерекшелік кезеңдерінде тұлғалық және психикалық дамуына ықпал ету;
- Оқушылардың өзіндік дамуы және тұлғалық дамуына жағдай жасау;
- Ата-аналарға, мектеп қызметкерелеріне, оқушыларды тәрбиелеу жұмыстарына және олардың бойына бір-біріне көмек көрсету ұстанымының қалыптасуына ықпал ету;
- Педагогтарды, ата-аналарды, балаларды психологиялық біліктілікке баулу.
I.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУ
Мақсаты: Тұлғаның жекелей және жастық ерекшеліктерін және тұлға аралық қарым-қатынасын зерделеу. Оқушылардың тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып,олардың танымдық мүмкіндіктері мен бейімдіктерінің даму деңгейін анықтау.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Сыныптың әлеуметтік статусын анықтау | Дж.Морено «Социометрия» әдісі | 5-11 сынып | Қыркүйек | (жеке жоспары бойынша ) | Дәріс журналына тіркеу |
2 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін, оқу мотивациясын кешенді зерттеу | Н.Г.Лусканованың «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы. | 5-сынып | Қазан | (жеке жоспары бойынша) | Дәріс журналына тіркеу |
3 | 8 сынып оқушыларына тұлғаның психологиялық күйін анықтау | «Ағаш» проективті әдістемесі | 8 сынып | Қараша | ||
4 | Тұлғаның психологиялық күйін анықтау | «Тұлғаның психологиялық күйін диагностикалау» Г.Айзенк | 7-9 сынып | Желтоқсан | Дәріс журналына тіркеу | |
5 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу | Мюнстенберг әдістемесі арқылы зейіннің тұрақтылығы мен таңдамалылығын анықтау | 5 сынып | Желтоқсан | Сынып жетекшілер отырысы | |
6 | Басса-Даркийдің эмоциялық тестін алу | Басса-Даркийдің эмоциялық тестін алу | 9 сынып | Қаңтар | Дәріс журналына тіркеу | |
7 | Зейін үрдісін диагностикалау | Пәндерге қызығушылығын анықтау «Түймедақ» әдістемесі | 5-сынып | Ақпан | Дәріс журналына тіркеу | |
8 | Баланың есте сақтау қабілетін диагностикалау | «10 сөзді жаттау» әдістемесі (А.Р.Лурия) | 5 сынып | Наурыз | ||
9 | 11 сынып оқушыларына «Ертегітерапия» | 11 сынып оқушыларына «Ертегітерапия» жүргізу | 11сынып | Сәуір | Сынып жетекшілер отырысы | |
10 | Зейін үрдісін диагностикалау | Мюнстенберг әдістемесі арқылы зейіннің тұрақтылығы мен таңдамалылығын анықтау | 6-сынып | Мамыр | Дәріс журналына тіркеу |
II.Түзету – дамыту жұмыстары
Мақсаты: Балалардың психикалық және тұлғалық дамуындағы сәтсіздіктерді алдын алу. Педагог мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ғылыми кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | 7-11 сынып оқушыларына «Бақытты балалалық шақ» тақырыбында флешмоб, сурет көрмесін ұйымдастыру | 7-11 сынып оқушыларына Бақытты балалалық шақ» тақырыбында флешмоб, сурет көрмесін ұйымдастыру | 7-11 сынып | Қыркүйек | Дәріс журналына тіркеу | |
2 | 5 сынып оқушыларына тренингтер | 5 сынып оқушыларына тренингтер өткізу | 5 сынып | Қазан | Дәріс журналына тіркеу | |
3 | Эссе «Мен өмірді сүйемін» | Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу | 9-10 сынып | Қараша | Дәріс журналына тіркеу | |
4 | 10 сынып оқушыларына жаттығу | 10 сынып оқушыларына жаттығуын өткізу | 10 сынып | Желтоқсан | Дәріс журналына тіркеу | |
5 | 8 сынып оқушыларына жаттығулар | 8 сынып оқушыларына жаттығу өткізу | 8 сынып | Қаңтар | Дәріс журналына тіркеу | |
6 | 11 сынып оқушыларына «Теңізге саяхат» релаксация | 11 сынып оқушыларына «Теңізге саяхат» релаксациясын өткізу | 11 сынып | Наурыз | Дәріс журналына тіркеу | |
7 | «Кикілжіңнің денсаулыққа әсері...» психологиялық сағат | Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу | 10-11 сынып | Сәуір | Дәріс журналына тіркеу | |
8 | Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу Өмірге «йә» деп айт! флешмоб | Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу Өмірге «йә» деп айт! флешмоб | 7-11 сынып | Мамыр | Дәріс журналына тіркеу |
III.Профилактика және психологиялық ағарту
Мақсаты: Мектеп оқушысының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды жою,жалпы оқулық біліктер мен дағдыларын қалыптастырып дамыту.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Тренинг «Сәтті адаптация» 5-сынып оқушыларымен жүргізілген диагностика бойынша түзету жұмыстарын ұйымдастыру | 5-сынып оқушыларына орта буында (орта мектепте) оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психо-педагогикалық қолдау көрсету | 5 сынып | 2 тоқсан | Дәріс журналына тіркеу | |
4 | Тренинг «Біз біргеміз-берік іргеміз!» | Топтан оқшауланған оқушылардың қарым-қатынасын нығайту | 5 сынып | Желтоқсан | Дәріс журналына тіркеу | |
5 | 11 сынып оқушылармен жұмыс | 11 оқушылармен жұмыс Қорытынды аттестаттау кезінде кездесетін қиындықтардың алдын алу және қолдау | 11-сынып | Жыл бойы | (жеке жоспар бойынша) | |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс | ||||||
2 | Мұғалімдерге тренингтер өткізу | Тренингтер өткізу | Жас мамандар | Қазан | ||
3 | Мұғалімдерге психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | Пед.ұжым | Қараша | Дәріс журналына тіркеу | |
4 | «Педагогтағы агрессияны бағалау»(А.Ассингер тесті) | Педагогтағы агрессияны бағалау арқылы алдын-алу, ағарту жұмысын жүргізу | Пед.ұжым | Желтоқсан | ||
5 | «Педагогтардың эмоционалды құлдырауының алдын алу» тренинг жаттығу | Педагогтардың эмоционалды құлдырауының алдын алу | Пед.ұжым | Ақпан | ||
6 | «Стресс және оның алдын алу жолдары» (әңгімелесу, кеңес беру) | Күйзелістің алдын-алу жайлы ақпарат беру | Пед.ұжым | Наурыз | ||
7 | Мұғалімдерге психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | Пед.ұжым | Сәуір | Дәріс журналына тіркеу | |
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс | ||||||
1 | 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық ұсыныстар | 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық ұсыныстар беру | Ата –аналар | Қыркүйек | (жеке жоспар бойынша) | |
2 | Ата –анамен бала арасындағы қарым қатынас 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық ұсыныстар | Ата –анамен бала арасындағы қарым қатынасын нығайту | Ата –аналар | Қазан | ||
3 | «Отбасы-аялы алақан мекені» дөңгелек үстел | «Отбасы-аялы алақан мекені» дөңгелек үстелін өткізу | Ата-аналар | Қараша | ||
4 | «Ұстаз бен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты анықтау» сауалнама | Ұстаз бен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты анықтау | Ата-аналар | Желтоқсан | ||
5 | Ата –анамен бала арасындағы қарым қатынас 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық ұсыныстар | Ата –анамен бала арасындағы қарым қатынасын нығайту | Ата-аналар | Қаңтар | ||
6 | «Әкеге ізет-анаға құрмет» дөңгелек үстел | «Әкеге ізет-анаға құрмет» дөңгелек үстел өткізу | Ата-аналар | Ақпан | ||
6 | Ата-аналардан сауалнамалар алу | Ата-аналардан сауалнамалар алу | Ата-аналар | Наурыз | ||
6 | «Бір-бірімізді түсінуді үйренейік» тренинг-жаттығу | Бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты дамыту | Ата-аналар | Сәуір | ||
7 | Ата-аналар жиналысына қатысу | Ата-ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту | Ата-аналар | Үнемі |
IV.КЕҢЕС БЕРУ
Мақсаты: Психологиялық құзырлықты көтеру. Педагогикалық үдеріске қатысушыларға туындаған күрделі мәселелерді шешуге тиісті психологиялық көмек көрсету.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | 5- 11 сынып оқушыларының ата-аналарына кеңестер беру | 5-11 сынып | Қыркүйек | |||
2 | 5-сынып оқушыларының ата-аналарына «Орта буынға бейімделу» бойынша кеңес беру | Кеңес беру | 5 сынып ата -аналары | Қазан | ||
2 | Іс-әрекетті зерделеу | Зерттеу іс-әрекеті бойынша «А,Б,С» деңгейіндегі оқушының сұраныстарына психологиялық кеңес беру | Зерделенетін сыныптар | Жыл бойы | ||
3 | Оқушыларға жеке кеңес беру | Кеңес беру | 5-11 сыныптар | Жыл бойы | Құпия сақтау | |
4 | Педагогтерге жеткіншектерді тәрбиелеудегі және оқудағы маңызды сұрақтар бойынша кеңес беру | Кеңес беру | Мұғалімдер | Жыл бойы | ||
5 | Ата-аналарға балаларының психологиялық ахуалы бойынша кеңес беру | Әңгімелесу, кеңес беру | Ата-аналар | Жыл бойы | ||
6 | Мектеп бітірушілерге, ата-аналарға кеңес беру | Кеңес беру | 11-сынып, ата-аналар | Мамыр |
V.ҰЙЫМДАСТЫРУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Мақсаты: Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзыреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтарға, логопедтерге, тифлопедагогтарға т.б.) аралас мамандармен жұмыс жүргізу.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Тұлғаның қабілетіне сай мамандық түріне бейімделуін анықтау | Жоспар бойынша Дж.Голландтың мамандық анықтауға арналған тесті, | 9 сынып | Қыркүйек | ||
2 | Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға арналған тренингтер | Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға арналған тренингтер | 11 сынып | Желтоқсан | ||
3 | 9 сынып оқушыларымен жұмыс | «Мамандық тандаудың өмірлік маңызы» әртүрлі мамандық иелерімен кездесу ұйымдастыру | 9 сынып | Қаңтар | ||
4 | Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу жұмыстары | Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу жұмыстары Дәрігерлермен кездесу ұйымдастыру | 8-11 сынып | Ақпан |
VІ. Жыл бойы психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
Мақсаты: Педагог-психологтың жыл бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Жылдық есеп | |||||
Пед кеңесте |