Психологтың жұмыс жоспары » Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 46-0-49
Есепші бөлімі:
+7(72778) 46-1-98
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Психологтың жұмыс жоспары

                                                                                                                                                                                                                                                                                        



«Ақтам орта  мектебі мектепке  дейінгі   шағын  орталығымен» коммуналдық мемлекеттік  мекемесіндегі 

2022-2023 оқу жылында педагог-психологтың  атқарылатын жұмыс жоспары












Психологиялық қызметтің мақсаты: «Оқушылардың әр жас   сатысында тұлғалық дамытуын, өзіндік дамытуындағы мүмкіндіктерін         қалыптастыру».

            Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:

  • Әр баланың толық психологиялық және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін психологиялық ахуал туғызу.
  • Оқушыларға, ата-аналарға, мұғалімдерге психологиялық көмекті, қолдауды дер кезінде көрсету;
  • Оқушылардың өзіндік дамуымен өзін-өзі тану үшін педагогикалық ұжымға жағдай жасау;
  • Тұлғалық-бағдарлы оқыту және оқушылардың өзін-өзі дамытуы;
  • Балалардың барлық жас ерекшелік кезеңдерінде тұлғалық және психикалық дамуына ықпал ету;
  • Оқушылардың өзіндік дамуы және тұлғалық дамуына жағдай жасау;
  • Ата-аналарға, мектеп қызметкерелеріне, оқушыларды тәрбиелеу жұмыстарына және олардың бойына бір-біріне көмек көрсету ұстанымының қалыптасуына ықпал ету;
  • Педагогтарды, ата-аналарды, балаларды психологиялық біліктілікке баулу.




I.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУ

Мақсаты: Тұлғаның жекелей және  жастық ерекшеліктерін және тұлға аралық қарым-қатынасын зерделеу. Оқушылардың тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып,олардың танымдық мүмкіндіктері мен бейімдіктерінің даму деңгейін анықтау.

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері 

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Сыныптың әлеуметтік статусын анықтау

Дж.Морено «Социометрия» әдісі

5-11 сынып

Қыркүйек 

(жеке жоспары бойынша )

Дәріс журналына тіркеу

2

5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін, оқу мотивациясын кешенді зерттеу 

Н.Г.Лусканованың «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы. 

5-сынып

Қазан

(жеке жоспары бойынша)

Дәріс журналына тіркеу

3

8  сынып оқушыларына тұлғаның психологиялық күйін  анықтау

«Ағаш» проективті әдістемесі 

8 сынып

Қараша



4

Тұлғаның психологиялық күйін анықтау

«Тұлғаның психологиялық күйін диагностикалау» Г.Айзенк

7-9 сынып

Желтоқсан


Дәріс журналына тіркеу

5

5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу 

Мюнстенберг әдістемесі арқылы зейіннің тұрақтылығы мен таңдамалылығын анықтау

5 сынып

Желтоқсан


Сынып жетекшілер отырысы

6


 Басса-Даркийдің эмоциялық тестін алу 

Басса-Даркийдің эмоциялық тестін алу

9  сынып

Қаңтар 


  Дәріс журналына тіркеу

7


Зейін үрдісін диагностикалау

Пәндерге қызығушылығын анықтау «Түймедақ» әдістемесі

5-сынып

Ақпан


Дәріс журналына тіркеу

8

Баланың есте сақтау қабілетін диагностикалау

«10 сөзді жаттау» әдістемесі (А.Р.Лурия)

5 сынып 

Наурыз 



9

11 сынып оқушыларына «Ертегітерапия» 

11 сынып оқушыларына «Ертегітерапия» жүргізу

11сынып

Сәуір 


Сынып жетекшілер отырысы

10

Зейін үрдісін диагностикалау

Мюнстенберг әдістемесі арқылы зейіннің тұрақтылығы мен таңдамалылығын анықтау

6-сынып

Мамыр 


Дәріс журналына тіркеу












II.Түзету – дамыту жұмыстары

Мақсаты: Балалардың  психикалық және тұлғалық дамуындағы сәтсіздіктерді алдын алу. Педагог  мамандардың   шығармашылық қабілеттерін дамыту, ғылыми кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру.

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

7-11 сынып оқушыларына  «Бақытты балалалық шақ» тақырыбында флешмоб, сурет көрмесін ұйымдастыру

7-11 сынып оқушыларына   Бақытты балалалық шақ» тақырыбында флешмоб, сурет көрмесін ұйымдастыру

7-11 сынып 

Қыркүйек 


Дәріс журналына тіркеу

2

5 сынып  оқушыларына тренингтер

5 сынып  оқушыларына тренингтер өткізу

5  сынып 

Қазан 


Дәріс журналына тіркеу

3

Эссе «Мен өмірді сүйемін»

Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу

9-10  сынып 

Қараша 


Дәріс журналына тіркеу

4

10 сынып оқушыларына жаттығу

10 сынып оқушыларына жаттығуын  өткізу

10  сынып 

Желтоқсан


Дәріс журналына тіркеу

5

8 сынып оқушыларына жаттығулар  

8 сынып оқушыларына жаттығу өткізу   

8 сынып

Қаңтар


Дәріс журналына тіркеу

6

11 сынып оқушыларына «Теңізге  саяхат»  релаксация 

11 сынып оқушыларына «Теңізге  саяхат»  релаксациясын өткізу 

 11 сынып

Наурыз


Дәріс журналына тіркеу

7

«Кикілжіңнің денсаулыққа әсері...» психологиялық сағат

Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу

10-11 сынып

Сәуір


Дәріс журналына тіркеу

8

Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу Өмірге «йә» деп айт!     флешмоб

Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу Өмірге «йә» деп айт! флешмоб

7-11 сынып

Мамыр


Дәріс журналына тіркеу


III.Профилактика және психологиялық ағарту

Мақсаты: Мектеп оқушысының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды жою,жалпы оқулық біліктер мен дағдыларын қалыптастырып дамыту.

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Тренинг «Сәтті адаптация»

5-сынып оқушыларымен жүргізілген диагностика бойынша түзету жұмыстарын ұйымдастыру

5-сынып оқушыларына орта буында (орта мектепте) оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психо-педагогикалық қолдау көрсету

5 сынып

2 тоқсан


Дәріс журналына тіркеу

4

Тренинг «Біз біргеміз-берік іргеміз!»

Топтан оқшауланған оқушылардың қарым-қатынасын нығайту

5 сынып

Желтоқсан


Дәріс журналына тіркеу

5

11 сынып оқушылармен жұмыс

11 оқушылармен жұмыс  Қорытынды аттестаттау кезінде  кездесетін  қиындықтардың алдын алу және қолдау

11-сынып

Жыл бойы

(жеке жоспар бойынша)


Педагогикалық ұжыммен жұмыс

2

Мұғалімдерге тренингтер өткізу

Тренингтер өткізу

Жас мамандар

Қазан



3

Мұғалімдерге психологиялық кеңес беру

Кеңес беру

Пед.ұжым

Қараша


Дәріс журналына тіркеу

4

«Педагогтағы агрессияны бағалау»(А.Ассингер тесті)

Педагогтағы агрессияны бағалау арқылы алдын-алу, ағарту жұмысын жүргізу

Пед.ұжым

Желтоқсан



5

«Педагогтардың эмоционалды құлдырауының алдын алу» тренинг жаттығу

Педагогтардың эмоционалды құлдырауының алдын алу

Пед.ұжым

Ақпан



6

«Стресс және оның алдын алу жолдары» (әңгімелесу, кеңес беру)

Күйзелістің алдын-алу жайлы ақпарат беру

Пед.ұжым

Наурыз



7

Мұғалімдерге психологиялық кеңес беру

Кеңес беру

Пед.ұжым


Сәуір


Дәріс журналына тіркеу


Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс

1

5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық     ұсыныстар 

5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық     ұсыныстар  беру

Ата –аналар 

Қыркүйек

(жеке жоспар бойынша)


2

Ата –анамен бала  арасындағы қарым қатынас 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық  ұсыныстар

Ата –анамен бала  арасындағы қарым қатынасын нығайту 

Ата –аналар 

Қазан 



3

«Отбасы-аялы алақан мекені» дөңгелек үстел 

«Отбасы-аялы алақан мекені» дөңгелек үстелін өткізу

Ата-аналар 

Қараша 



4

«Ұстаз бен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты анықтау» сауалнама

Ұстаз бен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты анықтау

Ата-аналар

Желтоқсан



5

Ата –анамен бала  арасындағы қарым қатынас 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық  ұсыныстар

Ата –анамен бала  арасындағы қарым қатынасын нығайту

Ата-аналар

Қаңтар



6

«Әкеге ізет-анаға құрмет» дөңгелек  үстел 

«Әкеге ізет-анаға құрмет» дөңгелек  үстел өткізу

Ата-аналар

Ақпан



6

Ата-аналардан сауалнамалар алу

Ата-аналардан сауалнамалар алу

Ата-аналар

Наурыз



6

«Бір-бірімізді түсінуді үйренейік» тренинг-жаттығу

Бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты дамыту

Ата-аналар

Сәуір



7

Ата-аналар жиналысына қатысу

Ата-ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту

Ата-аналар

Үнемі






IV.КЕҢЕС БЕРУ

Мақсаты: Психологиялық құзырлықты көтеру. Педагогикалық үдеріске қатысушыларға туындаған күрделі мәселелерді шешуге тиісті психологиялық көмек көрсету.

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

5- 11  сынып     оқушыларының ата-аналарына кеңестер беру


5-11  сынып 

Қыркүйек



2

5-сынып оқушыларының ата-аналарына «Орта буынға бейімделу» бойынша  кеңес беру

Кеңес беру

5 сынып ата -аналары

Қазан 



2

 Іс-әрекетті зерделеу

Зерттеу іс-әрекеті бойынша «А,Б,С» деңгейіндегі оқушының сұраныстарына психологиялық кеңес беру

Зерделенетін сыныптар

Жыл бойы



3

Оқушыларға жеке кеңес беру

Кеңес беру

5-11 сыныптар

Жыл бойы

Құпия

 сақтау


4

Педагогтерге жеткіншектерді тәрбиелеудегі және оқудағы маңызды сұрақтар бойынша кеңес беру

Кеңес беру

Мұғалімдер

Жыл бойы



5

Ата-аналарға балаларының психологиялық ахуалы бойынша кеңес беру

Әңгімелесу, кеңес беру

Ата-аналар

Жыл бойы



6

Мектеп бітірушілерге, ата-аналарға кеңес беру

Кеңес беру

11-сынып,

 ата-аналар

Мамыр







V.ҰЙЫМДАСТЫРУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

Мақсаты: Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзыреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтарға, логопедтерге, тифлопедагогтарға т.б.) аралас мамандармен  жұмыс жүргізу. 


Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Тұлғаның қабілетіне сай мамандық түріне бейімделуін анықтау

Жоспар бойынша Дж.Голландтың мамандық анықтауға арналған тесті, 

9 сынып 

Қыркүйек 



2

Тұлғааралық қарым-қатынасты  дамытуға арналған тренингтер

Тұлғааралық қарым-қатынасты  дамытуға арналған тренингтер

11 сынып 

Желтоқсан 



3

9 сынып оқушыларымен жұмыс

«Мамандық тандаудың өмірлік маңызы» әртүрлі мамандық иелерімен кездесу ұйымдастыру


9 сынып

Қаңтар



4

Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу жұмыстары

Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу жұмыстары Дәрігерлермен  кездесу ұйымдастыру

8-11 сынып

Ақпан









                                  VІ. Жыл бойы психологиялық қызмет туралы талдамалық   есептер

Мақсаты: Педагог-психологтың жыл бойы   атқарылған  жұмыстарды  қорытындылау.


Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Жылдық есеп





















Пед кеңесте