Логопедтің жылдық жоспары
Бекітемін:
Мектеп директоры
________Б.С. Джакипова
«____» _________2024ж
«Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
2024-2025 оқу жылына арналған педагог-логопедтің жылдық жоспары
Педагог-логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.
Педагог-логопедтің міндеттері:
- Сөйлеу тілінің бұзылысы салдарынан оқуда қиындықтары бар білім алушыларды анықтау және қиындықтардың сипатын және олардың себептерін бағалау мақсатында логопедиялық тексеру жүргізу;
- Сөйлеу тілі бұзылыстарын диагностикалау;
- Логопедиялық тексеру нәтижелері бойынша білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;
- Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім алушылармен жеке/топтық сабақтар жүргізу;
- Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға қатысу;
- Мұғалімдерге, мамандарға, ата-аналарға, мектеп әкімшілігіне кеңес беру;
- Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламалары мен жеке дамыту бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша мониторин жүргізу.
Педагог-логопедтің жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Білім алушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.
р/с | Іс-шаралар | Орындау мерзімдері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары | ||
I.Ұйымдастырушылық жұмыс | ||||||
1.1 | Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау
| Тамыз Қыркүйек | Педагог-логопед |
| ||
Жылдық жұмыс жоспары | Қыркүйек | Педагог-логопед | Жұмыстың жылдық жоспары | |||
Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру | Қыркүйек | Педагог-логопед | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім алушылардың тізімі | |||
Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:
| Қыркүйек жыл бойы | Педагог-логопед |
| |||
Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу | Мамыр | Педагог-логопед | Жылдық рефлексиялық есеп | |||
II. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау | ||||||
Білім алушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:
| Қыркүйек | Педагог-логопед Педагог-психолог |
| |||
Білім алушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау | Қыркүйек | Педагог-логопед Педагог-психолог | Оқушылардың мінездемесі (форма 4) | |||
Білім алушылармен жұмысты жоспарлау:
| Қыркүйек | Педагог-логопед |
| |||
Мұғалімдердің сұранысы бойынша білім алушылардың қажеттіліктерін бағалау | Жыл бойы | Педагог-логопед |
| |||
Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу | Жыл бойы | Педагог-логопед | Хаттама | |||
III. Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау | ||||||
Жеке және топтық сабақтарды өткізу | Жыл бойы | Педагог-логопед | Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары | |||
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке дамыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау | Жыл бойы | Педагог-логопед |
| |||
IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет | ||||||
Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) | Педагог-логопед | Кеңесті тіркеу журналы | ||||
Мұғалімдерге жеке кеңес беру | Педагог-логопед | Кеңесті тіркеу журналы | ||||
V.Өзін-өзі дамыту | ||||||
Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу | Жыл бойы | Педагог-логопед | ||||
Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру | Жыл бойы | Педагог-логопед | Сертификат | |||
Педагог-логопед: М.Қ. Кенжебаева