Логопедтің жылдық жоспары » Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 46-0-49
Есепші бөлімі:
+7(72778) 46-1-98
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
ноябрь
2024

Логопедтің жылдық жоспары

                                                                                                                                                                       Бекітемін:

Мектеп директоры

________Б.С. Джакипова 

«____»   _________2024ж








«Ақтам орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

2024-2025 оқу жылына арналған педагог-логопедтің жылдық жоспары 












Педагог-логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.  

Педагог-логопедтің міндеттері:

  1. Сөйлеу тілінің бұзылысы салдарынан оқуда қиындықтары бар білім алушыларды анықтау және қиындықтардың сипатын және олардың себептерін бағалау мақсатында логопедиялық тексеру жүргізу;
  2. Сөйлеу тілі бұзылыстарын диагностикалау;
  3. Логопедиялық тексеру нәтижелері бойынша білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;
  4. Сөйлеу тілінде   бұзылыстары бар білім алушылармен жеке/топтық сабақтар жүргізу;
  5. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға қатысу;
  6. Мұғалімдерге, мамандарға, ата-аналарға, мектеп әкімшілігіне кеңес беру;
  7. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламалары мен жеке дамыту бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша мониторин жүргізу.


Педагог-логопедтің жұмысының негізгі бағыттары: 

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
  3. Білім алушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
  5. Өзін-өзі дамыту. 








р/с

Іс-шаралар

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары

I.Ұйымдастырушылық жұмыс

1.1

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау




                      

Тамыз 

Қыркүйек 

Педагог-логопед



  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдарды жинақтау;
  2. Әдістемелік құралдардың картотекасы;
  3. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б)


Жылдық жұмыс жоспары 

Қыркүйек 

Педагог-логопед


Жұмыстың жылдық жоспары


Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру

Қыркүйек 

Педагог-логопед


Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім алушылардың тізімі


Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;
  2. Сабақ кестесін құру;
  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек жыл бойы


Педагог-логопед


  1. Жұмыс кестесі
  2. Сабақ кестесі
  3. Сабақтарға қатысу журналы
  4. Кеңестерді тіркеу журналы


Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу 








Мамыр 

Педагог-логопед


Жылдық рефлексиялық есеп 








IIБілім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау



Білім алушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;
  2. Сөйлеу карталарын толықтыру;
  3. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;

Қыркүйек

Педагог-логопед

    Педагог-психолог


  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)
  2. Сөйлеу карталары;
  3. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;


Білім алушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек 

    Педагог-логопед

    Педагог-психолог

Оқушылардың мінездемесі (форма 4)


Білім алушылармен жұмысты жоспарлау: 

  1. Жеке/топтық сабақтардың бағдарламаларын құру;
  2. Жеке/топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Жеке/топтық сабақтардың жоспарларын құру;

Қыркүйек


       Педагог-логопед


  1. Жеке/ топтық сабақтардың бағдарламалары;


  1. Жеке/топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары


  1. Жеке/топтық сабақтардың жоспарлары



Мұғалімдердің сұранысы бойынша білім алушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

Педагог-логопед

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)


Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

           Педагог-логопед

Хаттама








III. Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау


Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Педагог-логопед

Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары


Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке дамыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

 Педагог-логопед

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы);


  1. Сабаққа қатысу хаттамасы.

IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет


Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы


Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы

V.Өзін-өзі дамыту


Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы

Педагог-логопед



Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Педагог-логопед

Сертификат









                                                 Педагог-логопед:                             М.Қ. Кенжебаева